måndag 7 maj 2012

postheadericon Ändring i schemat


Haha, det blir inget skivstångspass för mig idag! Benen är kaos, jag kan inte böja mig ner, haha! Jag vet att det inte är farligt att träna med träningsvärk men det känns som att jag inte kommer att kunna lyfta några vikter ändå. Därför blir det promenader samt styrka hemma i överkroppen idag och skivstång på onsdag istället. Idag blev det faktiskt träningskläderna till skolan (egentligen ledig men skulle bara dit och skriva lite på ett arbete) och en rask promenad dit och hem. Om en stund blir det en lång promenad utan vovve med lite tempo. Skönt med frisk luft för idag är jag en tröttis ¨,
 
 
 


0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket