måndag 7 maj 2012

postheadericon Det där med kilon


Jag är ingen kilojägare, det är ju bara en siffra.Men ibland kollar jag såklart vågen ändå för att se om jag sa annat skulle jag ljuga! Jag tränar för att jag tycker att det är roligt och jag mår bra av det. Jag äter så ren mat som möjligt för det mesta, min mage mår bra av det, men det betyder inte att jag inte äter "onyttigt" eller går ifrån min vardagliga kost ibland. Jag älskar pizza,godis och fika ibland! I vilket fall som helst så hade jag gått upp i vikt och "vägde mer" än vad jag var van vid innan jul.
 
Sedan december har jag gått ner 8 kg
och sedan februari har jag gått ner 4 kg.
 
Jag tycker jag är duktig ¨, ! Sakta men säkert, målmedvetet och framför allt inga måsten eller förbud.
 
 

1 kommentarer:

Lisaluring sa...

Bra kämpat - och grattis till lägenheten!!!!

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket