tisdag 10 april 2012

postheadericon Det går bra nu

Underbar påskhelg med sambon och mys i Skåne. Massa god mat och godis sedan lite fest här hemma på det ¨,


Men nu är det ny vecka och jag är motiverad som aldrig förr. Förra veckan var grym både tränings och kostmässigt! Har aldrig varit så peppad som nu. Jag mår så bra när jag får träna.


Ikväll är det dags för orientering igen, på förmiddagen kör jag styrka! Sedan ska jag styra upp massa skolarbete och laga god mat till mig och killen.



















0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket