onsdag 23 november 2011

postheadericon Det är frågan


I morse vaknade jag med magont och illamående, flera timmar för sent dessutom. Stress inför skoluppgifter eller ej, nu mår jag hur som helst bättre! Mitt pm är inskickat och jag har kvällen fri. Som ni hör är det ett perfekt läge att gå iväg till gymmet. Problemet är bara att jag inte är så sugen, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att det jag har lyckats fått i mig idag är 3 stycken formfranska med leverpastej. Inte mycket till energi.

Ska jag? Ska jag inte? Hmhmmhm..






0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket