fredag 18 november 2011

postheadericon Morgon monster

Är det fler än jag som förvandlas till en extremt morgontrött människa nu när det blir mörkare och kallare ute?

Bästa tipset för att komma upp och ut på morgonen. Parkera bilen där du måste betala för biljett efter tex kl 08:00. Betala inte kvällen innan. Woila, du måste gå ut för att betala altenativt flytta på bilen innan kl 08:00 för att inte få böter. Jag gör det ganska ofta för jag gillar inte att sova för länge men är ändå trött nu när det är mörkare ute. Imorgon måste jag ut till bilen innan klockan nio och när jag ändå är ute kan jag gå en promenad. Ett bra knep som alltid fungerar eftersom att jag inte vill betala flera hundra för att få sova längre.

Eller...




  • Köp en hund som blir kissnödig så fort den ser att du öppnar ögonen / check




  • Bo tillsammans med en morgonpigg partner / inte check




  • Ha en jobbig alarm signal, du blir arg och vaknar till / check



0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket