tisdag 6 mars 2012
http://blogg.topphalsa.se/kostpepp/2012/03/05/garanterat-fri-fran-fullkorn-inget-bullshit/

Så bra skrivet inlägg! Jag håller med till 100%. Det handlar inte om att man inte får äta en godbit då och då, utan om alla produkter som utger sig för att vara nyttiga men inte är det! Samt allt dolt socker i en stor mängd livsmedel! Äter man en kaka då gör man det för att det är gott och man vet att den inte innehåller nyttiga ämnen. Tråkigt när det är tvärtom, man äter i god tro något som man tror är bra och nyttigt men visar sig vara skräp om man kollar innehållsförteckningen. Det borde egentligen vara olagligt att marknadsföra produkter som nyttiga och hälsosamma om de inte är det.

0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket