söndag 4 mars 2012

postheadericon LCHF efter 6 dagar




















Idag är det 6 dagar sedan jag började med LCHF testet. Utseende mässigt så tycker jag att bilderna talar för sig själva. Är själv lite "chockad" faktiskt, 6 dagar och detta resultat! Varav en dag med fika, en dag med fika och middag med ris och potatis och så idag (då bilderna är tagna) med enbart mackor och godis i princip..Så 3 dagar med endast "LCHF kost" och tordagen med lchf kost + fika, fredag med lchf frukost och lunch + fika och annan middag och söndag har jag inte ätit något enligt lchf. Tränat har jag gjort som vanligt dvs spinning och promenader,ingen styrketräning dock. Jag har mått precis som vanligt, inte tröttare. Jag har känt mig mindre uppsvälld, vilket man även ser på bilderna. Självklart borde jag köra strikt LCHF varje dag eftersom att det är ett test men nu blev det så och eftersom jag bara testar "som en kul grej" tycker jag att det är ok att det får blir så. Imorgon är det ny vecka igen och jag har en super mumsig matsedel framför mig. Det är väl det som jag är mest förvånad över, jag äter som en kung med får ändå detta fina resultat på magen!

7 kommentarer:

Sofia sa...

Shit vilken stor skillnad verkligen! Måste kännas kul :)

Från soffan till spåret sa...

Ja:D

chubby sa...

åh shit underbar skillnad ju på så kort tid!

Från soffan till spåret sa...

Chubby; Ja, jag blev själv förvånad! :)

Caroline sa...

Såg din kommentar inne hos Åse och var tvungen att titta haha. Jisses man ser verkligen skillnad!! Wow!! :) Snyggt jobbat!

Från soffan till spåret sa...

Caroline du ä så välkommen ;) Tack för din kommentar! :)

Linah sa...

oj det var en stor skillnad!! bra jobbat!

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket