söndag 4 mars 2012

postheadericon Snygga fötter!

Årets första löptur med jordens snyggaste skor! Som jag skrev tidigare beställde jag hem Nike free 3,0 för ett tag sedan. Det är lätt de skönaste skorna som jag har stoppat mina fossingar i. Mjuka och otroligt lätta, de väger knappt någonting. Jag tror att det kommer ta några gånger innan man vänjer sig att springa i denna modell då det är "barfota" känsla på dem vilket känns lite annorlunda mot de skor jag tidigare haft.
























0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket