söndag 19 februari 2012

postheadericon Biggest loser Sverige

Följer ni Biggest Loser Sverige? Jag tycker att det är väldigt intressant. Tycker dock att det är fel att deltagare ska bli hemröstade, alla borde vara kvar men att den som gått ner mest vinner priset. Jag tycker så eftersom att det handlar om deltagarnas hälsa, inte bara om utseende. Alla har kanske ännu inte fått motivation till att klara viktnedgången hemma. Men om jag har förstått rätt så finns det även en "hemmatävling" som de utröstade kan vinna vilket kan motivera till en fortsatt hälsosam livstil.
På slottet har de många "tävlingar" och övningar som verkar roliga! Tävlingen i det senaste avsnittet då deltagarna skulle dutta bollen såg riktigt kul ut, jag vill också testa!
Klicka här för att se det senaste avsnittet(del 7)

0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket