söndag 19 februari 2012

postheadericon Mat inför tjejvasan

Här (tryck) kan ni läsa om hur ni bäst laddar med mat inför tjejvasan! Det där med hur man förebygger sjukdom/förkylning borde jag ha läst tidigare, buhu. Jag är ,ursäkta språket, så JÄVLA besviken över att jag varit sjuk hela denna vecka!! Alla som har varit med om liknande, att man laddar inför ett lopp i hur många månader som helst för att sedan bli sjuk veckan innan förstår min känsla just nu! Men förhoppninsvis blir jag frisk i veckan och kan åka ändå, det skulle bara kännas lite bättre om jag hade kunna tränat ordentligt denna vecka + att det har varit massa bra skiddagar med fint väder och snö..



1 kommentarer:

Elin sa...

Håller tummarna för att du blir frisk snart!

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket