torsdag 23 februari 2012

postheadericon Taggad inför lördagens lopp

Nu börjar jag att känna mig taggad och peppad istället för nervös! Äntligen! Kanske beror det på solen, den brukar bidra till ett gladare humör. Det här ska gå bra! Och det är ingen idé att funderar på hur saker ska gå till i förväg, det visar sig på plats. Försöker jag övertala mig själv?, ja. Jag försöker hela tiden att fokusera på den känslan som jag vet kommer att infinna sig hos mig efter loppet, stolthet! Hoppas hoppas att vi får ha kvar detta underbara väder under lördagen! Det kommer att kännas mycket roligare med en solig dag, det får bara inte regna!


































3 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Hej igen!

Ja man kan bland annat jobba som PT, kostrådgivare direkt efter Bosön. Dock är det bra att utbilda sig vidare inom tex massagen där man endast blir friskvårdsmassör. Det är en bred och bra utbildning!

Annie sa...

Härligt att du är så peppad inför Vasan! Lycka till på loppet och var noga med energiintaget ;-)

Kul att du verkar gilla coga-konceptet. Jag hör av mig om jag håller i någonting liknande så kan du komma och prova på!

Från soffan till spåret sa...

Tack Annie! Ja gör gärna det! Är intresserad!

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket