torsdag 9 februari 2012

postheadericon Färg och att komma ihåg

Tog en snabbis in i några butiker på väg till mataffären. Tidigare i veckan såg jag ett fint gult linne i skyltfönstret på Intersport. Testade det samt några andra, alla från märket blabla. Mycket fina kläder och riktigt bra priser. Linnena kostar 150 kr st! Det fanns även snygga shorts tillsamma pris. Det gula linnet fick dock hänga kvar idag och istället fick ett aprikos/korallfärgat följa med!

Jag införskaffade mig även en ny kalender. Nu har jag försökt länge nog utan (och gjort ett tappert försök till att använda kalendern i iphone), men det går bara inte! Jag är konstant orolig att jag glömt bort något. Jag litar helt enkelt inte på mig själv när det gäller att komma ihåg. Jag måste skriva upp allt jag ska göra, vart jag ska ringa och jag vill göra det för hand!































2 kommentarer:

Lisaluring sa...

Kul att läsa dina tankar - fortsätt så :)

Kram/L

wictoria sa...

Båda var jättefina! Vill ha :) Men gillade också aprikos bäst :) Nu vart jag träningssugen! :)

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket