tisdag 7 februari 2012

postheadericon Eran hjälp

Snart kommer lilla bloggen att få en helt ny och fin design! Med det kommer jag även att satsa ännu lite till på bloggprojektet! Denna blogg är fortfarande ganska ny men har redan fått en del läsare och på min statistik kan jag även se att ni är många som kommer åter (inte vilka ni är dock!)

Därför vill jag såklart ha eran hjälp till att utveckla bloggen ytterligare. Jag skulle bli jätteglad om ni kan kommentera (går bra att kommentera anonymt om man så vill) varför ni läser här. Vad ni tycker är bra, vad ni skulle vilja se mer/mindre av, eller tips på något som inte finns med men som ni gärna skulle vilja läsa. Om det är något ni inte gillar får ni självklart skriva det också, men gärna med ett förslag på hur jag skulle kunna förbättra det!

Tack på förhand för just DIN hjälp!

0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket