lördag 4 februari 2012

postheadericon En tjejklassiker?

Det är inte något jag tänker spika just nu men jag känner mer och mer att jag vill köra en tjejklassiker iår. Vilket innebär; tjejvasan,tjejvättern,vansbrosimmet,lidingöloppet(1mil), om jag har fattat det rätt (?) Men först tjejvasan, se hur det känns och sedan bestämmer jag mig om ovanstående. Jag gillar verkligen att ha ett mål att träna inför,det är något som jag aldrig har haft förut. Men i och med tjejvasan känner jag mig mycket mer peppad med träningen än vad jag gjort tidigare då jag inte har haft något särskilt mål! Det känns väldigt roligt.

Men som sagt, vi får se! Men har lite funderingar på det.

0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket