tisdag 21 februari 2012

postheadericon Ser fram emot lördag med blandade känslor

På lördag hoppas jag på lika vackert väder som idag för DÅ är jag ute i spåret och åker, antagligen är jag ganska så slut vid denna tidpunkt (jag startar halv ett). Mina känslor just nu är väldigt blandade, på samma gång som det ska bli väldigt roligt så är jag nervös! Jag känner mig väldigt osäker eftersom att jag har varit sjuk hela förra veckan och fortfarande inte är 100%.. Ingen träning förutom promenader och ingen skidåkning..Det hade bara kännts så mycket bättre om jag hade fått några mil mer i benen.


Jag känner mig nästan helt bra från förkylningen idag, lite snorig och lite lite ont i halsen fortfarande. Därför vågar jag inte ge mig ut och åka idag heller (vill verkligen vara frisk tills lördag!) Men under morgondagen altenativt torsdagen ska jag åka en liten bit iallafall, måste känna på skidorna lite mer annars kommer jag att få ett nervös sammanbrott på lördag morgon.




0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket