tisdag 7 februari 2012

postheadericon Upp och hoppa?

Att gå upp tidigt på morgonen är något jag verkligen uppskattar. Min dröm är att jag glad och alert ska hoppa upp ur sängen vid 6 snåret, gå till gymmet, hem äta frukost i lugn och ro, promenera med hunden och sedan ha hela eftermiddag efter skolan till annat. Dagen blir längre och man hinner så mycket mer. Tyvärr har jag hamnat i en snooz period och kroppen vägrar att gå upp då klockan ringer tidigt! Nu går jag ändå upp runt 8-9 men skulle som sagt vilja vara uppe ännu tidigare!

Snälla, ge mig tips på hur man på bästa sätt piggnar till på morgonen?


znaaark


1 kommentarer:

Jessica sa...

Jag har ingen aning, har exakt samma problem. Känns inte alls bra alltså.

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket