söndag 8 januari 2012

postheadericon Att vara nöjd

Ibland känns det bara som att jag aldrig känner mig nöjd med min prestation på träningen. Jag antar att nervositeten inför tjejvasan börjar krypa på.Kunde jag ha kämpat lite till på crosstrainern? Visst hade jag orkat springa 1 km till? Jag måste dock medge att, just konditionsträning inte är min starka sida. Och det pågrund av att psyket sätter sig på tvären. Jag måste verkligen försöka komma över den spärren. MEN..jag borde ändå vara glad för mina framsteg, för ett tag sedan orkade jag bara 1 minut på skierg, nu orkar jag 5 min utan paus. Jag har kört 45 minuter på crosstrainer massa gånger, förr klarade jag max 10 minuter innan huvudet sa stopp. Vilket betyder att jag gör framsteg. Att se det man gör bra och inte vara så hård mot sig själv kan ibland vara svårt.

Någon som känner igen sig?

0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Arkiv

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket