onsdag 4 januari 2012

postheadericon Vill du ha en fin färg i vinter?

















Då jag har jobbat i branschen några år (och har svårt för att bli brun av solen)har jag hunnit att testa ett STORT urval av alla brun utan sol på marknaden. Lancome hade en väldigt bra brun utan sol som tyvärr inte längre finns kvar i hyllorna, men den allra bästa ,enligt mitt eget tycke, är en kombo av två budget varianter. Dem slår allt annat jag testat!

Apotekets bodylotion med brun utan sol och Åhlens brun utan sol. Dem luktar fräscht, är lätta att smörja ut, ger ett jämnt resultat samt en snygg färg! Jag vet att det finns många delade åsikter om Åhlens brun utan sol. De flesta höjer den till skyarna medans de andra dissar den totalt. Jag hör till den första gruppen. Den är grym på min hud. Dock använder jag alltid Apotekets först sedan Åhlens. Blir perfekt. Testa du också.

1 kommentarer:

wictoria sa...

ÄLSKAR brun utan sol!!!! :)

sv; Tack så mycket för ditt pepp! Ska kolla in ALLA hälsobloggar jag kommer över :) Massa kramar!

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Arkiv

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket