torsdag 26 januari 2012

postheadericon Friskis och Svettis

Idag ska jag troligen köpa ett passkort på Friskis & Svettis då jag känner att jag vill variera min träning med roliga pass! För endast 30 kr extra ingår även gym men jag trivs så otroligt bra på mitt nuvarande gym, därför betalar jag "hellre" 250 kr extra för att få gå där. Är det dumt? Jag känner bara att det verkligen är viktigt att man trivs med stämmningen och längtar efter att få gå till sitt gym, vilket jag känner nu. Kortet på F & S kostar 150 kr i månaden (student) och först blev jag dumsnål eftersom att jag redan har ett gymkort, men vid närmare eftertanke.. det är cirka 2 bussturer till skolan och 2 måltider i skolresturangen per månad! Det kan jag undvara för att få träna roliga spinning, gympa och indoorwalkingpass!

1 kommentarer:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Håller med om att det är viktigt att man längtar till träningen så jag tycker att du gör rätt i att ha två gymkort. Positivt med att vara student är ju att priserna är så låga!

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Arkiv

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket