onsdag 25 januari 2012

postheadericon Färg är fint

Det var väldigt längesedan som det stod torsk på menyn, men idag slog jag till på det.

Hacka purjolök och strö ut i en form. Lägg på den tinade torsken. Häll över grädde av valfri fetthalt ( jag valde kelda 4% ) Krydda fisken med vitlökspulver,vitpeppar och dill. Krydda grädden. Det skulle troligen varit väldigt gott med persilja i, ska testas nästa gång. Halvera en citron och häll saften över hela formen. Lägg några ost skivor på fisken ( jag valde 10% ). Ställ in i ugn på 200 grader ca 20 minuter. Till detta serverade jag sötpotatis,morötter och lök i ugn.


Lite färggladare än de senaste luncherna.


Och på bordet står några glada orangea tulpaner och lyser upp.



0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Arkiv

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket