måndag 9 januari 2012

postheadericon Mina vänner på gymmet

Jag gillar att träna i samma lokaler som andra människor. Även om vi inte känner varandra är vi alla där av samma anledning, för att träna. Vi har alla ett mål, vi svettas, kämpar och förhoppningsvis får vi alla ut något bra av träningspasset.

Det är alltid roligt att se så många nya träningsugna själar hitta till anläggningarna efter nyår. Underbart med människor som vill påbörja ett fysiskt aktivt liv, man nästan ser i ögonen hur motiverade de är. Det negativa för min egen del är att det blir så fullt, överallt! Man får stå i kö till maskinerna, man får trängas vid löpbanden, man får ingen plats till spinningpasset om man inte bokar en vecka i förväg..Men det kan jag stå ut med! Tyvärr, brukar det avta efter någon månad..

0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Arkiv

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket