måndag 9 januari 2012

postheadericon God morgon skolan

Första dagen i skolan efter 3 veckors lov. Jag är inte sådär väldigt pigg..Varken jag eller sambon kunde sova igår vilket har resulterat i för få timmars sömn. Jag hade höga ambitioner för denna morgon;uppstigning klockan 7,lämna hunden på dagis,springa en runda, varm dusch för att sedan äta frukost i lugn och ro. Väl färdig skulle jag glatt ta en uppfriskande promenad till skolan. Verkligenheten; uppstigning kvar i 8, frukost,bilfärd till hunddagis och skola.

Löftet om matlåda har jag dock hållt fast vid!

2 kommentarer:

. sa...

Vissa mornar blir inte alltid som man tänkt sig ;) Dock är ju matlåda skitbra :) Jag tar alltid med matlåda till skolan, då får jag både bättre mat & sparar pengar :)

. sa...

Nu finns receptet på soppan på bloggen :) Hoppas det smakar!

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Arkiv

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket