lördag 7 januari 2012

postheadericon Peppa på

Underbara lov! Detta är första året sedan jag slutade gymnasiet som jag verkligen har varit ledig (förut har jag jobbat i butik vilket innebär extra jobb jul/nyår) Jag har verkligen vilat upp mig,umgåtts med nära och kära samt såklart, träääänat! På träningsfronten har jag verkligen kommit igång ordentligt nu, och jag hoppas på att hålla i det trots att skolan börjar. Jag måste! Peppning mottages tacksamt.

Jag märker hur mycket bättre jag mår både psykiskt och fysiskt av att röra på mig. Det är en underbar känsla, som man måste komma ihåg de dagar det känns tungt att ge sig ut till gym eller spåret.

0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Arkiv

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket