onsdag 18 januari 2012

postheadericon Tankar till er

Detta inlägg har ingenting med träning att göra men likväl med hälsan. Ikväll kollade jag på tv serien " Livet blir bättre" som idag handlade om Jessica Andersson. Jag har tidigare läst hennes bok och hon har inte haft det lätt under sin uppväxt som barn till en missbrukande mamma. För några dagar sedan såg vi även filmen svinalängorna, som även den fokuserar på barn som lever med missbruk dagligen. Man tänker inte alltid på hur många oskyldiga barn det är som har en sådan vardag. Mina tankar går till alla dessa barn ikväll och även till de personer som är fast i sitt missbruk.

Efter tv-programmet ringde jag hem till min familj och tackade för att dem är så bra! Jag är tacksam. Hjärta

0 kommentarer:

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Arkiv

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket