tisdag 17 januari 2012

postheadericon Rustad för längdskidåkning!

Idag fick jag hem mitt nya underställ ifrån Ullmax! Jag har valt microstället som andas och transporterar bort fukt. Detta är första gången som jag testar detta underställ men vad jag har hört så ska dem ha bra kvalitet. Priserna är toppen, 249 riksdaler gick detta ställ loss på. Som hittat! Jag återkommer med åsikter när jag har testat stället i rörelse.


Jag har även fått hem min skidutrustning som förvarats hemma hos mina föräldrar i brist på utrymme. Allting är nytt för säsongen. Det ska bli roligt att testa skidorna, vilket jag har planerat att göra imorgon. Jag har inte testat pjäxorna sedan jag köpte dem och var lite orolig eftersom att jag har mycket problem med mina stackars tår just nu (nageltrång). Till min egen och fötternas lättnad var dem perfekta och hur sköna som helst! Nu har jag knallat runt i dem ett tag för att gå in dem.

1 kommentarer:

superSHEro sa...

Jag har också underställ fån ullmax. Älskar deras tröja den med dragkedja i halsen, speciellt i merinoullen. Passform kanon! Däremot så satt byxorna skitdåligt på mig. Har en vän som hade samma problem. Inte bra nånstans. Hur upplever du passformen på byxan?

Om mig

Från soffan till spåret
Jag är en 23-årig tjej som studerar till Hälsoutvecklare på Örebro universitet samt driver ett eget företag inom skönhet. Här får ni ta del av mina produktrecensioner/tips,studier och framför allt, träning & wellnes. Träningsmålet är för tillfället tjejvasan 2012, häng med och läs om min resa dit.
Visa hela min profil

Arkiv

Mars mål

Styrka 2 gånger i veckan.
Jogga 5km utan stopp.

Komma i mål på tjejvasan! X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan X

Januari mål

Testa på en yoga klass X
1 spinning/indoorwalkingpass i veckan
Photobucket